Przyglądając się ostatnim trendom można rzec, że reklama w sieci za kilka lat wyprze standardowe formy reklamy jak druk plakatów, a obecne tanie drukarnie w Warszawie nie będą już dłużej przydatne, gdyż rynek artykułów i usług przetransportuje się do wirtualnego świata. Czy drukarnie powinny obawiać się utraty klientów?!


Czy to oznacza, że właściciele tanich drukarni Warszawa powinni zacząć obawiać się o swój interes?! Zdecydowanie to w dalszym ciągu nie ten czas by likwidować tanie drukarnie Warszawa, mimo wzrastającej renomy reklamy on-line, druk plakatów, a także papierowe oferty cały czas podtrzymują wysoką pozycje i cieszą się popytem zarówno ze strony firm jak i również potencjalnych klientów.
Jeszce nie tak dawno, albowiem jedynie kilka lat temu marketing, kampanie marketingowe, znajomość firmy, budowanie marki, artykułu opierało się na ulotkach i plakatach. Popularny druk katalogów był obecny wzdłuż i wszerz, kolumny reklamowe obładowane były plakatami we Wrocławiu, a ulice miast zasypane były ulotkami w Warszawie. Jakakolwiek firma po zaczęciu aktywności gospodarczej od razu inwestowała w druk plakatów.
Współcześnie sytuacja uległa zmianie, czasy internetu, tanio dostępnych komputerów oraz rozwój gospodarczy przyczynił się do tego że społeczeństwo „przeniosło” się do sieci i tam poszukuje wszelkich potrzebnych produktów czy usług, a plakaty co raz częściej “lądują” w koszu na śmieci. Wbrew temu dobra i tania drukarnia Warszawa ciągle przyjmuje zlecenia od regionalnych przedsiębiorców. Warto podkreślić, że na druk ulotek decydują się właśnie lokalne małe i średnie przedsiębiorstwa, którym ogólnokrajowa reklama nie jest przydatna ponieważ nie przyniesie zysku.

Advertisements